Gwen Stefanis

Nu är jag hemma i Sverige igen. Känns riktigt skönt! Är ju dock inte i Sthlm än, men tar tåget dit imorrn. Då när jag kommer hem til sthlm ska jag även lägga in bilder på allt jag köpt, plus lite outfits :) Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, kolla på idol, och mysa. Hoppas Johan åker ut ikväll, tycker inte han är bra alls faktiskt.

Har ni förresten kollat in Gwen Stefanis gulliga lilla bebis? Urgullig enligt mig :)


Sverige nästa!

Godmorgon bloggen! Idag åker vi hem, och vi ska strax iväg till flygplatsen. På ett sätt ska det bli ganska skönt att komma hem till Stockholm igen. Dock flyger vi till Göteborg först, och tar tåget till Sthlm imorrn. När jag kommer hem kommer bilder på vad jag köpt :) Nu ska vi packa klart, och dra ner en sista vända till Starbucks, sedan bär det av till flyget. Vi hörs i Sverige!


Morgon i London

Godmorgon! Nu sitter jag och äter frukost, tidigt uppe idag! :) Vi tänkte gå till en "stadsdel" här i London där vi ännu inte varit. Har hört att det ska vara riktigt bra shopping där! Så det ska bli kul. Hade förresten en trevlig kväll igår, var och åt på en riktigt mysig resturang, och sedan gick vi vidare.. :P Nu sitter jag iallafall och sörplar på mitt té, och har det bara mysigt! Hoppas ni får en bra dag :)


Vart hämtar Ebba sitt bloggmaterial?

Blev en trevlig dag idag med! Hinner inte skriva så mkt nu, ska ut på stan och äta. Men jag tänkte iallafall berätta för er att "kändisbloggare" som Ebba von Sydow hämtar sitt skvaller i bloggen från bland annat sajten posh24.com, bara så att ni vet liksom ;P haha..

Dagens outfit på Fashiontoast. (alltså inte jag ;()


hej igen!

Sorry för den dålig uppdateringen, men igår hade jag verkligen inte tid att blogga. Var runt lite i London, var bland annat på Harrods, Fantastisk "butik" eller vad man nu ska kalla det ;P Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, har vart nere och käkat frukost, och drar nog ner på stan en vända nu. Sedan när jag kommer hem ska jag visa upp allt jag köpt här i bloggen. Hem åker vi förresten på Fredag. Ha en br dag, så ska jag försöka uppdatera bloggen lite senare :)



LIPS

 Var bara tvungen att lägga in denna bilden, vet ju hur mkt ni älskar mina "läppbilder" ;D


21,54

I´m back. Musikalen  var underbar, och vi kände inte för ngn utgång på stan, så vi drog hem till vårt myshotell istället. Nu sitter vi här och myser på rummet, kollar lite på TV, bloggar, äter godis.. bättre kan man inte ha det! Vi har faktiskt inga planer för imorrn, mer än att vi ska gå på Harrods. Det ska bli kul :D Nej, nu ska jag slå igen datorn för idag. Vi hörs ju imorrn :)

Förresten, Rachel Bilson klädde sig så här på Halloween, hon ska vara hippie.. ;P

 

Outfit nr 2, som jag lovade ;P

 Typ denna outfiten blev det ikväll, fast med svarta strumpbyxor, och en annan tröja :) Kjolen från Gina Tricot, och sjalen från American Vintage.

16,19

Nu är jag tillbaka på hotelrummet, och tänkte stanna här tills ikväll, då jag ska på musikal! Blev ett ganska hastigt outfit-inlägg innan, då jag hade lite bråttom. Men hursomhelst, väskan är second hand, min favvoväska, och skorna är från H&M.  Kvällens outfit får ni se senare :)



outfit

 Dagens outfit! Jeans från replay, kofta från H&M, Halsduk Mulberry. 

H&M

jag funderar på att beställa de här skorna från H&Ms nätshop. Tycker de var riktigt coola faktiskt! Vad tycker ni? Jo, jag klickar nog hem dom nu! Plus lite andra grejor.. älskar H&Ms nätshop! Sitter förresten på ett Starbucks nu och bloggar, har vart på två museum nu under dagen, och har alltså med mig datorn, så det blir mer uppdatering under dagen! Dagens Outfit kommer förresten senare, har lite problemas med att få över bilder till datorn! Lovar att lägga upp minst 2 outfits innan dagen är slut. :D Nej, nu ska jag ta min caffe latte och dra vidare, London väntar ;D


Mischa

tredje dan i London nu då :D  trivs jättebra här faktiskt! Idag ska vi gå på några museum, och senare ikväll även gå på en musikal. Dagens outfit publiceras snart :D

Mischa Bartons outfit då, vad tkr ni om den? förresten, skönt med en kändis som faktiskt inte är helt  pinnsmal för en gångs skull.. Go Mischa!


Keira

nu sitter vi på mitt mysiga hotellrum igen, har shoppat en hel del idag! Riktigt mysigt att strosa omkring på Londons gator en söndag.. :) hittade som sagt en hel del grejer, men visar dom lite senare. Nu ska vi ner på stan för att äta tänkte vi, London är verkligen bäst! :D

Ps, hinner inte ta kort på dagens outfit, så slänger in denna fina outfit-bilden på Keira Knightely istället!


12,58

Här sitter jag just nu och bloggar, på mitt mysiga hotell :) Nu har vi vart nere och käkat frukost, så nu ska vi strax ner en sväng till på stan igen, för att shoppa lite! Jag ska försöka lägga in en bild på dagens outfit senare också :) Så vi hörs senare!

blondinbellas "nya blogg"

Kommer ni ihåg att jag för några veckor sedan bloggade om att jag trodde att Blondinbella skulle sluta blogga som just blondinbella, och börja som Isabella Löwengrip? Det har hon iallafall gjort nu idag :) kul att hon börjar blogga igen :D har saknat hennes blogg lite. Men nu är den här igen! Tror inte det kommer bli så stor skillnad på den gamla och den nya bloggen faktiskt.. vad tror ni?

 

london

sorry för den dåliga uppdateringen, men nu sitte jag iallafall på hotellet i London, vi landade här igår, och har det hur mysigt som helst! Nu ska jag och mina nya mysiga Uggs dra ner på stan för en frukost på Starbucks! Önskar verkligen att det fanns i Sveige.. jaja, jag har med mig datan iaf, så vi hörs senare! So long ;P


dagens outfit

här kommer Dagens outfit:


17,23

Skönt att kunna ägna eftermiddagarna åt blognging igen :D Nu sitter jag här och lyssnar på ABBA, och ska snart börja packa för Göteborg & London! Lovar även att slänga in en bild på dagens outfit sen.


Jennifer Aniston gravid?

Så, nu var sista provet innan livet avklarat! Otroligt skönt! Åh, nu är det bara 2 lektioner imorrn, sen tar jag tåget till Göteborg, där ska vi bo en natt hos mina släktingar, sedan tar vi flyget till London där vi ska tillbringa en del av vårat höstlov. Ska bli riktigt kul! :D Där är det shopping som gäller...... ;)

Det går ju rykten om att Jennifer Aniston skulle vara gravid, här är bilden som satt igång ryktet. Själv tror jag bara det är linnet som korvat sig eller ngt sådant, ser ju lite så ut!


21,10

så, nu är provet imorrn pluggat till! nu sitter jag här och bara läser lite på olika bloggar, skönt! orkar inte skriva så mkt mer just nu faktiskt, iallafall, 2 dagar kvar till lovet nu, underbart!


snabb inlägg

sitter här och pluggar, precis som jag gjort alla andra dagar denna veckan.. hinner inte skriva mer nu, hinner inte, men bloggar mer ikväll :D hörsdå :P

Runda glasögon, hiss/diss?

nu har jag suttit och pluggat nästan hela eftermiddagen.. ute blåser och regnar det, nu är det verkligen höst! Känner mig helt utmattad efter denna dagem, först skolan som verkligen sniglade sig fram, sedan plugg hela eftermiddagen... nu ska jag och min trötta kropp strax gå och lägga sig ;P imorrn är det skola som gäller, och sedan en sak som ska fixas efter skolan, och sen hem och plugga. På torsdag har vi sista provet innan lovet...

Kolla in Mary-Kate/Ashley Olsens runda glasögon, snygga? Ser lite roligt ut tycker jag allt :P


plugg vecka

ni kom jag just hem från skolan. Denna dan har verkligen gått hur segt som helst! hade ett prov imorse som inte gick sådär jättebra direkt... nu ska ja sätta mig och plugga igen. Inte så kul, men det är ju bara denna veckan, sen är det lov! Det blir alltid så att det ligger massa läxor och prov veckan precis innan lovet, det är ju så jobbigt! dom får väl försöka anpassa sig lite bättew, det är väl inte meningen att man ska behöva ha 3 prov och 3 redovisningar på en vecka plus massa läxor på det?! JOBBIGT! ;P menmen.

Hörde iallafall idag på skolan att Blondinbella ska sluta blogga med namnet blindinbella, och börja som Isabella Löwengrip istället.... vet ju inte om det är sant, men det verkar väl lite löjligt, det är ju blondinbella hon är, och det är hennes namn man känner igen!

saknad blondinbella

nu sitter jag här vid datorn och ska faktiskt srax gå och lägga mig, bra att vara utvilad imorrn när dagen börjar med prov.. sitter här och går igenom mina dagliga bloggar, och inser att jag faktiskt saknar Blondinbellas blogg. Tycka vad man vill om henne, men hennes blogg var iallafall rolig att läsa! jaja.. får väl nöja mig med kenza, style by kling, ebba, fshiontoast och dom andra! förövrigt så hakar jag på kenzas nedräkning tills på fredag, ska nämligen också iväg då... berättar mer om det senare!

Jag var iallafall nere en sväng på stan innan, och köpte ett par skor. Inte på topshop som jag tänkte, utan det blev ett par från scorett. Jag tyckte dom var snygga med klacken också! det känns bra med klack nu på vintern så man kommer upp en bit från slasket och vattenpölarna... nej, nu ska jag läsa igenom de sista bloggarna, och så hörs vi imorrn!



Paparazzis, en stjärnas mardröm?

Såg på posh24 idag ett repotage om att Kirsten Dunst skulle ha druckit för mkt på senaste klubbrundan. Också har de knäppt bilder på henne precis när hon råkat göra en lite konstig min eller något liknande. Jag skulle vart väldigt trött på paparazzis om jag var en av alla populär stjärnor... fattar inte hur dom pallar med! Här kommer iallafall bilderna... båda tagna samma kväll.




hemma

Nyss hemkomen från gymmaet  nu, slutade ju  skolan vid 2 idag! Nu ska jag dra ner en sväng på stan tänkte jag, och kolla på lite skor! är sugen på ett par med klackar faktiskt... sedan är det hem och plugga som gäller...

De här fina strandbilderna på Heidi Klum gör ju att man verkligen längtar till värmen...




Matte hela dan..

Nu har jag tillbringat i princip hela dagen till skolarbete :( men nu kan jag matten rätt bra faktiskt! vet att jag har sagt det innan, men f'n vad skönt det ska bli med höstlov :D  nej, nu ska jag gå och lägga mig faktiskt...

Victoria Beckhams nya skor, vad tycker ni om dom?


Mischa Barton

Godmorgon! Jag är uppe ganska tidigt idag på grund av alt plugg som måste fixas idag.. så nu ska jag plugga matte hela dan! :( menmen.. Hade en rolig kväll igår iallafall!

La ju upp en bild på Mischa Barton igårkväll, och tänkte att jag skulle lägga ut några av mina "Mischa favvo-outfits" :P

Är det nån kändis jag verkligen blir inspirerad av så är det utan tvekan Mischa!









Mys

Jag är kvar här ute på Lidingö, hos mina föräldars kompisar. Det var några andra här med barn i min ålder faktiskt, så vi har riktigt mysigt med godis och film, ser på The holliday, riktigt mysig film :) Får se när vi åker, stannar nog några timmar till iallafall!

Hittade denna bilden på favoriten Mischa Barton på posh24 nyss, Mischa får alltid till det med kläderna tycker jag! :D


nu drar jag..

Nu ska jag strax åka iväg på middagen, men tar med mig min dator, så det bli nog en del bloggande under kvällen även om jag inte är hemma..!

Vad tycker ni förresten om senaste Vouge med Paris Hilton på omslaget? Kolla in det avklippta linnet! Hiss eller Diss? Personligen tycker jag Hiss!

 


16.10

...Också var det lördag eftermiddag! Jag har pluggat matte och suttit vid datorn i princip hela dagen. Det är ju inte så roligt väder ute, så jag kände inte för att gå ner på stan någonting faktiskt.. skulle annars velat ta en tur förbi Topshop för att kolla in deras skor, tycker dom har så fina, och jag behöver faktiskt ett par nya skor, men det kan jag lika gärna göra någon annan dag! Nu ska jag börja göra mig iordning för jag ska med mina föräldrar på middag hos några vi känner ute på Lidingö ikväll, kan kanske bli kul? :P Vi får väl se...

Hursomhelst är jag jätteglad för att vi får så många posetiva kommentarer här på bloggen från folk som gillar den, kul :D Det gör ju att man vill fortsätta blogga... :) så tack alla ni som läser!

Detta ska jag iallafall ha på mig ikväll :D :


Victoria Beckam

Det pratas en massa om Victoria Beckham nu, och man ser en massa bilder på henne som mer liknar ett vandrande skelett. Hon är ju så himla smal! Det är ju inte ens snyggt att vara så smal som hon är, eller vad tycker ni? Personligen gillar jag inte hennes klädstil heller, den är ju så stel och tråkig! Alltid svarta stuprör, korsett, skyhöga klackar, ett par stora svarta solglasögon, och hennes sura min. Kolla bara in de skorna hon har på en av bilderna här nedanför, inte snyggt säger jag bara.




Så här ser hon ut nuförtiden


Så här vill vi se dig vickan! Slappa kläder. långt hår, och ett leende!


Vet att jag har lagt in denna bilden förr, men kolla skorna!


Slappar-kväll

Sitter och kollar på idol, vem åker ut ikväll? själv har jag ingen aning. Har vart en hittills bra kväll, med lite kompisar här och så. Nu ska jag fortsätta dega framför idol, och kolla runt på lite bloggar :)
 

Hittade de här bilderna på www.posh24.com innan, gulliga Suri och Katie Holmes på shoppingtur i New York, och Victoria Beckhams nya stil. Vad tycks?




FREDAG :D

Va kul att så många har kommenterat om att ni gillar våran blogg! Vi blir så glada för alla posetiva kommenatarer från er läsare :D Och självklart går vi alltid in och kollar in er läsares bloggar.. :)

Idag är det iallafall fredag, och det är underbart skönt! EN vecka kvar till höstlovet nu bara! Underbart! Tyvärr kommer helgen att ägnas mestadels till plugg.. har massa prov nästa vecka, men det är skönt att ha proven avklarade innan lovet. Nu ska jag ta en tur ner på stan tänkte jag, sedan ska jag träffa Nova en stund, sedan blir det plugg, och en mysig fredagskväll :D

Slänger in en till läppbild, ni tycks ju gilla dom :)


Söndag

godmorgon! Vaknade vi 9-tiden, och håller just nu på med ett litet skolarbete som ska vara klart imorrn. Har förövrigt ingen som helst lust at gå till skolan denna veckan.. längtar så till höstlovet! Ska bli så otroligt skönt att bara vara med vänner och slippa läxor och skit... nu är det bara 2 veckor kvar! Men jag tycker tiden går så otroligt fort, det var inte längesen det var 5 veckor kvar till höstlovet! Hursomhelst, idag ska jag nog träffa Nova, och vad vi ska göra vet jag inte riktigt. Får se vad det blir!


Josefin ute ur stjärnor på is

nej. josefin åkte ut. Hon var ju ändå coolast av alla! Tony Irving (eller vad han nu heter) kunde väl ha åkt ut istället??? Åh, va sur jag blir nu. menmen... nu vet jag faktiskt inte vem jag ska heja på i fortsättningen, har ni ngn favorit?



22.11

hejhej! Idag har jag då träffat mina kusiner, kul! Nu ikväll är jag med Nova, vi orkade inte dra ut på fest ikväll. Så vi har kollat på "Stjärnor på Is" ganska kul tycker jag faktiskt! Imorrn är jag nog med Nova igen, får se vad vi hittar på!!

Såg förövrigt Ebba von Sydow idag, nere på stan :P En sak som man kanske inte tänker på är att hon är så himla lång! Över 1,75 är hon ju garanterat. Själv är jag 1,70, tycker det är rätt lagom :D

nej, nu ska jag lägga mig framför TV:n och njuta av lördagkvällen, så hörs vi imorrn!


Fredag-kväll

Sitter och kollar på Idol. Ganska tråkig kväll faktiskt... har inte så mkt och göra :( men imorrn är det iallafall kusinerna ute i Vaxholm som gäller! Var länge sedan jag träffade dom nu, så det ska bli kul!

Tänkte bara fråga er vad ni tycker om den så kallade "Latte-trenden" Att springa runt med en latte på stan, bara för att liksom. Personligen är jag ganska trött på ordet latte överhuvudtaget faktiskt.


Drar igång igen!

Nu ska vi dra igång bloggen igen! Det kommer dock bli några sådanna här pauser ibland, då vi har mycket annat att göra. Idag är det hursomhelst fredag, och det är såå skönt! Har vart en jobbig vecka, så det ska bli skönt med lite ledigt. Eller ledigt och ledigt, har en hel del planer för helgen faktiskt.. mer om det senare!

Förresten, vad tycker ni om de här skorna som Victoria Beckham hade på sig för några dar sedan?


...

Nu har det vart dåligt med inlägg på ett tag igen, men ni får helt enkelt ha överseende med det. Kommer snart tillbaka igen! :D


Fredag!

hello! Nu är det fredag, och helg! Ikväll ska jag på fest, får se hur det blir! Jag har tyvärr ingen bild på dagens outfit, men jag hade på mig mina nya stövlar som jag visadehär i bloggen för ett tag sedan, H&M- jeans, och Odd Molly-kofta. Ska försöka fota kvällens festoutfit sedan! Nu ska jag träffa Nova nere på stan för en fika, ha det bra sålänge! //Tilde


Snygg outfit från Fashiontoast!

16.31

Kom just hem från skolan, gick 8-16 idag.. inte så kul. Men imorrn går jag bara 8-11,30, så det är skönt! Nu ska jag plugga, har muntlig redovisning imorrn! Så hörs vi ikväll...

Vad tycker ni förresten om detta läppstiftet? Hiss eller Diss?


1 oktober

Åh vad skönt att denna skoldagen är avklarad! Hade ett geografprov nu som jag tränat på i veckor känns det som! Såå skönt att det är över! :D Så nu i eftermiddag behöver jag inte plugga, har bara lite grejor tills på fredag som ska kollas igenom, men det fixar jag ikväll. Nu ska jag äta, och sedan iväg på en sak nere på stan. 

Idag har jag på mig denna fina tröjan från Odd Molly. //Tilde
 


RSS 2.0